Grombek - 2010-12-15 16:55:20

Siemanko, mam mały problem od paru dni z niskimi obrotami. Jak jest zimny silnik to jest wszystko OK, jak tylko sie rozgrzeje obroty spadają do 500-600... delikatnie szarpie :/ co jest...? Może być to zrąbana sonda lambda...?
Silniczek krokowy właśnie się moczy w benzynie ekstrakcyjnej.

Karol - 2010-12-15 18:17:32

chyba raczej 500-600 obrotów bo do 5-6 tysięcy to nie ma z czego spadać :P i nie są one takie wolne. :D

Edit1: Na benzynie też?

Roman - 2010-12-15 22:33:25

Jak na zimnym jest wszystko ok i (jak jest na benzynie też ok?) to nie jest to: silnik krokowy, sonda lambda tylko… :a to ciekawe: ja stawiam na parownik :madrala: lub źle wyregulowany gaz.

Można się też pobawić regulując śrubką przy przepływomierzu, ale to tylko jedna osoba w klubie umie robić naprawdę przy e30 :p

Karol napisał:

... raczej 500-600 obrotów ... nie są one takie wolne. :D

tzn. jak postawisz szklankę z płynem na silniki gdy chodzi na wolnych i płyn się nie wyleje to obroty są nie za wolne :P

U mnie znowu jak jest zimny to na LPG falują obroty :/, a na ciepłym super :D Po reset-ecu było już dobrze i około po dwóch tygodniach znowu się popier… :|

Grombek - 2010-12-16 08:03:49

Karol napisał:

chyba raczej 500-600 obrotów bo do 5-6 tysięcy to nie ma z czego spadać :P i nie są one takie wolne. :D

Edit1: Na benzynie też?

;P  500-600 hehe nie wiem jak to zrobiłem że tak napisałem ;P hehe inaczej myślałem, inaczej napisałem...

Roman napisał:

Jak na zimnym jest wszystko ok i (jak jest na benzynie też ok?) to nie jest to: silnik krokowy, sonda lambda tylko…  ja stawiam na parownik  lub źle wyregulowany gaz.

Na benzynie jak i na LPG na zimnym chodzi ładnie, jak się rozgrzeje to na LPG niskie obroty 500-600, a na benzynie 600-700. Na LPG szarpie bardziej, na benzynie delikatniej. Jeśli chodzi o parownik to ma on 1,5 roku... regulacja gazu..? reulowałem w Miłkowie, chyba że na zime większa mieszanke potrzebuje. Zrobie resecik ECU i zobaczymy co się będzie działo.
Myślałem czy to może nie wina przepływki...?

Roman - 2010-12-16 15:38:06

Silnik na LPG powinien mieć raczej większe obroty niż na benzynie. 700rpm na ciepłym dla benzyny to nie jest źle, ale to można podregulować śrubą na przepływomierzu – tzn. zwiększyć lub zmniejszyć dopływ lewego powietrza. Co do gazu to przy zwykłej instalacji regulacja wolnych obrotów jest przy parowniku.

www.kraby.pun.pl www.sticklife9.pun.pl www.moto-skc.pun.pl www.wwssepedagogika0910.pun.pl www.serwery-jailbreak.pun.pl