- BMW KLUB OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI http://www.bmw-klub-ostrowiec.pun.pl/index.php - Mechanika/Eksploatacja http://www.bmw-klub-ostrowiec.pun.pl/viewforum.php?id=23 - mam mały problemik. http://www.bmw-klub-ostrowiec.pun.pl/viewtopic.php?id=499 |
quaqu - 2010-12-16 00:31:01 |
Odpalam maszynę moje wolne obroty oscylują w granicy 1500-2000 .. jak motorownia się rozgrzeje to to samo , czasami spadają do normalnych ale bardzo wolno schodzi z tych obrotów .. spalanie miliard ! |
Roman - 2010-12-16 00:47:49 |
Oscylacja 1500-2000 rpm - dziurawy dolot i brak turbiny :madrala: |
quaqu - 2010-12-16 02:27:21 |
Turbo nie mam bo ktoś zdrapał mi tą naklejkę z tylnej klapy. A właśnie gdybym chciał dołożyć dwa tłoki to słyszałem że potrzebne jest serwo od ixa , miska od alpiny , skrzynia 5gang , spiek ze wzmocnionym dociskiem, wał od ety, trzeba wywalić ews-a . pospawać łapy i zrobić układ chłodzenia własnymi rękami, wyrzeźbić układ wydechowy. Przydałaby się także klatka i gwint kw. Niestety to masa pieniędzy , narazie pozostaje mi woźić te 2 tłoki w bagażniku . :) hahahah pozdro |
Paju - 2010-12-16 10:45:20 |
Wedle mnie Romanie to redukcję, jak sama nazwa wskazuje, można zrobić jedynie na niższy bieg :D |
Roman - 2010-12-16 15:56:09 |
sprawdź przepływomierz, czujnik podciśnienia, odmę i świece. pozdro :) |
quaqu - 2010-12-17 00:06:11 |
narazie to sondę odpiąłem i żadnych zmian.. swiece mają 10 k przepływka ok do odmy nie zaglądałem a ten czujnik podciśnienia do czego jest? |
Roman - 2010-12-17 00:21:01 |
Czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym… jest takie coś u Ciebie? :) tylko że przy zwykłej LPG, chyba on nie ma znaczenia :a to ciekawe: ale i regulator ciśnienia na listwie wtryskowej też może mieć wpływ na falujące obroty na gazie. |
quaqu - 2010-12-17 01:32:13 |
ale mnie nie faluja obroty !! poprostu równo trzyma 2000 obrotów potem powoli schodzi do 1500 i powoli do normalnych.. ale bardzo dlugo mu to zajmuje. na każdych obrotach chodzi równo. od regulatora cisnienia paliwa idzie mi wężyk do dolotu. jak go odpinam to jest reakcja , czyli chyba działa. szybko się wkręca na obroty i ma moc. zauważyłem że na gazie jest gorzej. |
Roman - 2010-12-17 15:19:40 |
Jak go odpinasz robisz lewe powietrze w dolocie, stąd reakcja. Raczej powinno być gorzej i na Pb i na LPG. Przy wyższych obrotach na benzynie na listwę nie idzie podciśnienie i paliwo wraca do zbiornika. A jeżeli twierdzisz że po odłączeniu szybciej się wkręca na obroty to by znaczyło że w mieszance jest za mało powietrza – zresztą u mnie jest to sam, jedyne wyjście to kompresor na pasku :) lub turbo :D Co do obrotów, to może przepustnica nie działa tak jak trzeba – jutro będę na spocie to pogadamy. |
Funfa - 2010-12-19 09:31:30 |
Quaqu a sprawdz sobie przepustnice czy sie nie przycina ewentualnie ja przeczyść |
TOFIK - 2010-12-20 00:35:48 |
albo przeplywka ci sie przycina :) roman redukcja to faktycznie zmiana ale na cos mniejszego...zawsze nie ma redukcji na wieksze :) |
Roman - 2010-12-20 15:17:19 |
Czepiacie się Panowie :| myślałem że to forum bmw, a nie języka polskiego. Tak prawidłowo po polskiemu „redukcja” to zmiana na niższy. Zadowoleni :) |
quaqu - 2010-12-21 01:36:30 |
Czy wy chłopacy macie mnie za ,,amatora"???????? Przepływkę to 3 godziny czyściłem i biłem w nią młotem żeby wyprostować klapkę przepustnica jest czyściutka . troche było wody w dolocie bo filtr mi się otworzył i trochę zassał liści śniegu i piachu, ale chodzi normalnie. . ... Może Roman ma racje że komputer przestawił się od ciągłych wysokich obrotów i myśli że wolne to są 2000......muszę zmierzyć komprechę wstawić chipa hargte barany dół od ety i może objade te wasze m40 !! |