michnior - 2011-01-17 16:22:26

Od jakiegoś czasu mam bicie na kierownicy, nie jest odczuwalne cały czas tylko od prędkości ok 100 km/h w górę, oraz przy zakrętach. Co to dokładnie może być? Nie jest to wina felg bo na letnich było to samo.

Grombek - 2011-01-17 16:27:37

Biło mi kierownicą tylko że tak od 80-90km/h w góre... Przyczyna: wybulona opona, końcówka drążka kierownicy...

pawlo e36 - 2011-01-17 18:11:05

michnior napisał:

Od jakiegoś czasu mam bicie na kierownicy, nie jest odczuwalne cały czas tylko od prędkości ok 100 km/h w górę, oraz przy zakrętach. Co to dokładnie może być? Nie jest to wina felg bo na letnich było to samo.

u ,mnie tak było to miałem mało powietrza w kołach lum końcówka drążka .

Roman - 2011-01-17 18:24:09

Panowie takie mamy drogi i to wszystko :/ plus do tego twarde zawieszenie i musi coś stukać :) chyba że źle wyważone koło lub faktycznie końcówka drążka do wymiany.

michnior - 2011-01-17 18:53:01

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/y/h/147.png

na jakimś forum wyczytałem że to może być wina sworzni nr 3 i 19

Roman - 2011-01-17 22:36:46

Całkiem możliwe że to wina sworzni, ale byś słyszał stukanie na nierównościach :a to ciekawe: Najlepiej na szarpak i obserwuj co jest grane :)

Funfa - 2011-01-20 17:53:38

to raczej na pewno beda wywalone sworznie.

Paju - 2011-01-21 08:51:45

Michał, sprawdź końcówki drążków kierowniczych. Miałem dokładnie to samo. Chociaż, jeśli to by były końcówki lub sworznie to byś słyszał stukanie dosyć głośne na nierównościach :a to ciekawe:

TOFIK - 2011-01-21 13:10:56

trza zmacac i poszarpac tak to sobie mozemy snuc domysly :)

Roman - 2011-01-21 16:29:58

TOFIK napisał:

trza zmacac i poszarpac tak to sobie mozemy snuc domysly :)

Paju napisał:

Michał, sprawdź końcówki drążków kierowniczych. Miałem dokładnie to samo. Chociaż, jeśli to by były końcówki lub sworznie to byś słyszał stukanie dosyć głośne na nierównościach :a to ciekawe:

Przecież już napisałem :p

Roman napisał:

Całkiem możliwe że to wina sworzni, ale byś słyszał stukanie na nierównościach :a to ciekawe: Najlepiej na szarpak i obserwuj co jest grane :)

tylko że... u mnie przed wymianą łączników i końcówki drążka, stukało strasznie (jak bym cegły woził pod maska) :huh: ale bicia na kiery nie było :a to ciekawe: myślę że coś z koło-tarcza-piasta może być nie tak.... zwracając uwagę na źle wyważone koło...

Michał jak będzie robił zawieszenie zwróć uwagę czy nie masz przypadkiem zawiechy typu M-Technik. Żeby to zamówić te dobre części, bo niektóre łączniki są inne od standardowych (trochę mniejsze).

Funfa - 2011-01-21 19:37:08

u mnie bylo dokladnie jak Michal opisał i to byla wina sworzni i im badziej rozbite tym bardziej walilo kiera. Po wymianie juz bylo ok. Ale tak jak juz ktos napisal jedz na trzepaki i tam powiedza ci coś masz do wymiany. Jak co to podbijaj do mnie to Ci to zrobie. Pozdro

TOFIK - 2011-01-22 00:44:22

JA NAPISALEM ZE TRZEBA ZMACAC BO MI TRZEPAKI NIE SA POTRZEBNE :)

Funfa - 2011-01-22 08:53:16

Tofik akurat nie chodziło mi o Ciebie :) Tak dla ścisłości to mi tez trzepaki nie są potrzebne wystarczy podnośnik i brecha :P ale nie kazdy potrafi sam to sprawdzić

Skwirek - 2011-01-22 21:31:16

...hmmmm...

ja bym chyba zaczął od sprawdzenia luzów na łożyskach xD :)


Pozdrawiam,
Marcin

www.wwe-world.pun.pl www.ptstruckers.pun.pl www.ramona23.pun.pl www.makemmo.pun.pl www.bloodninja.pun.pl