ozzi23 - 2011-01-31 15:02:41

Panowie proszę o wypowiedz na następujący przypadek !

Mam znajomego, który posiada BMW E36 z silnikiem 1,8 prawdopodobnie na pasku. Serce tego potwora :) nie hula na jeden garczek.
Zostały wymienione świece, kable, były zmieniane wtryski, było mierzone ciśnienie na tłokach. Jak się odpali auto to człowiek może się nie poznać że Bema nie chodzi na jeden garczek. Przy wolnej pracy silnika jest 700 ob/min. A w czasie jazdy jak jej się da opór to idzie jak strzała. No i iskra też jest. A jak się wypnie kabel z tej świecy co nie goli garczek to nie ma żadnej różnicy czy jest wpięty kabel czy nie.

Proszę o wypowiedzi ????

KAMIL - 2011-01-31 15:12:47

a czy napewno  chodzi o "gary" ? Mi sie osobiście wydaje że jeśli by nie palił na jednego to byłby charakterystyczny odgłos słychać i obroty powinny szaleć ... i co do mocy przy rozpędzaniu na pewno by było by czuć różnice ... ale to tylko moja opinia

ozzi23 - 2011-01-31 15:22:16

no tak mi ten znajomy powiedział. Mi jeszcze chodzi po głowie czy to nie cewka, bo sonda to na pewno nie.

Roman - 2011-01-31 16:20:47

ozzi23 napisał:

No i iskra też jest. A jak się wypnie kabel z tej świecy co nie goli garczek to nie ma żadnej różnicy czy jest wpięty kabel czy nie.

To niech wypnie kabel z tej świecy i ruszy to poczuje różnice :) bo na wolnych obrotach i na biegu jałowym może różnicy nie słyszeć.
Po czym tak twierdzi ze nie pali :co: świeca zalana jest paliwem? dziwne dźwięki? jak kompresja ok. to pomijam zawory. Napisz coś więcej… jakie objawy i czy to benzyna+gaz i jakie M 40,42,43,44 ?

ozzi23 napisał:

...No i iskra też jest...
...Mi jeszcze chodzi po głowie czy to nie cewka, bo sonda to na pewno nie...

iskra jest = cewka dobra (chyba że, iska jest wtedy gdy nie trzeba - rzadki przypadek) jedno wyklucza drugie
sonda = dużo by paliła i chodziła by na wszystkie garczki

pawlo e36 - 2011-02-01 12:20:13

nie jestem pewny ale może ci siadać komp i jeden  wrtysk się może nie otwierać  i ci może nie puszczać paliwa   :/
a czy to autko masz na lpg ??????????????

Grombek - 2011-02-01 14:57:25

...ja mam nie raz taki sam przypadek, jak naleci moją bunię też ma właśnie takie zachowania jak opisane powyżej :/ raz na jakiś czas... to chyba jakiś standard w m40 :P

Funfa - 2011-02-01 15:36:24

Jak już ktoś wspomniał warto byłoby sprawdzić wtryski bo możne na tym garze coś kuleje. Jak nie to sprawdziłbym jeszcze kopułke i palec czy nie sa za bardzo wypalone bo i tu moze byc przyczyna.

Roman - 2011-02-01 20:08:34

GMA napisał:

...ja mam nie raz taki sam przypadek, jak naleci moją bunię też ma właśnie takie zachowania jak opisane powyżej :/ raz na jakiś czas... to chyba jakiś standard w m40 :P

GMA, Twoje m40 - ja bym stawiał na przewody, z resztą u mnie czasem też buma dostaje chrypki :/ też muszę się kiedyś zebrać i wydać te 450pln :)

Ozzi jak możesz napisz coś więcej na temat "nie hula na jeden gar", jakieś objawy? czy tylko przypuszczenia?

ozzi23 - 2011-02-04 09:40:12

Roman wracając się do wypowiedzi funfy: wtryski były zmieniane. A auto gazu nie ma  i to jest silnik 1.8 na pasku ale nie wiem jakie oznaczenie silnika bo nie widziałem autka i na razie nie widziałem się z właścicielem autka. A objawmy to tak jak mówiłem wolne obroty do 700. no i to co mówiłem że były sprawdzane świece kable wtryski i ciśnienie na tłokach (wyszło po 11,.. z czymś na każdym tłoku). I jeszcze wspominając powiem że poprzedni właściciel remontował cała górę silnika.

Ja na razie jestem chory i siedzę w chacie ale jak wyzdrowieje to powiem temu znajomemu aby przyjechał autkiem do mnie na stację i jak oblukam silniczek to coś więcej napiszę.

www.ostrzeszow.pun.pl www.bookingmpire.pun.pl www.bleachbattels.pun.pl www.airskate.pun.pl www.pacyf.pun.pl