michnior - 2011-02-03 13:27:49

Objawy:
- twardszy pedał sprzęgła,
- ciężej wchodzące biegi,
- w czasie gwałtownego przyspieszania obroty idą w górę a samochód nie przyspiesza (przy delikatnym przyspieszaniu się tak nie dzieje)

I teraz pytanie będzie to całe sprzęgło do wymiany czy to tylko wina wysprzęglika?

Funfa - 2011-02-03 13:39:21

Ciężko wyczuć nie zaglądając do środka ale na moje oko to Ci jaja urwało hehe zarcik tak powaznie to mi sie wydaje ze mogło sie skończyć sprzęgło

michnior - 2011-02-03 15:02:02

koniec sprzęgła na 99% hm... to sobie teraz bunia postoi bo się skończyły fundusze jakie zamierzam przeznaczyć na nią w najbliższym czasie.

Roman - 2011-02-03 15:03:47

michnior nie chcę Cię martwić, ale tak na 90% docisk sprzęgła się kończy :/ inne możliwość to pompka sprzęgła do regeneracji lub płyn jest do wymiany. To że ciężko wchodzą biegi, może wystarczy dolać płynu DOT i odpowietrzyć sprzęgło. Jeżeli chodzi o gaz do podłogi to chyba masz ASC? a może nawet ASC+T? :)

michnior - 2011-02-03 16:47:30

ale wiem kiedy włącza się asc i to nie jest to na pewno, na razie nie mam siły do tego samochodu będę się martwił za tydzień. już znalazłem na necie http://www.czescidobmw.pl/Zestaw_sprzegla,k,1920.php co myślicie o tym SACHS (wiem że LUK na pewno lepszy ale jak by nie było dużo gorsze to zawsze stówka zostaje w kieszeni)

Karol - 2011-02-03 20:53:33

Dlaczego LUK dużo lepszy? Wcale nie prawda- ja bym brał SACHS, w końcu do SACHS'a BMW daje na pierwszy montaż więc nie ma się co obawiać. Oczywiście LUK nie jest zły, ale wydaje mi się że skoro nie widać różnicy to po co przepłacać? :P

Roman - 2011-02-03 21:03:16

Też nie wiem dlaczego LUK lepszy? ale Michał zwróć uwagę też na tekst "powyżej 11/1995r" :)

Paju - 2011-02-04 08:27:52

Wedle mnie na bank to jest rychły koniec sprzęgła.


Roman napisał:

Jeżeli chodzi o gaz do podłogi to chyba masz ASC? a może nawet ASC+T? :)

Tu właśnie jest wręcz przeciwnie. Cisnąć gaz do podłogi przy włączonym ASC bunia mimo gazu w podłodze dławi go i nie pozwala wkręcić na obroty by koła nie buksowały.

michnior - 2011-02-04 12:42:48

Paju napisał:

Tu właśnie jest wręcz przeciwnie. Cisnąć gaz do podłogi przy włączonym ASC bunia mimo gazu w podłodze dławi go i nie pozwala wkręcić na obroty by koła nie buksowały.

sru, np jak sie zakopiesz w śniegu i chcesz wyjechać z włączoną kontrolą trakcji to potrafi tak zdławić silnik że gaśnie... więc mówicie żeby brać SACHS'a?

Roman - 2011-02-04 14:45:36

Paju to był taki żarcik z tym asc :) +T :P …ale szacun za czujność i dokładne czytanie moich postów :D

michnior napisał:

... więc mówicie żeby brać SACH'a?

SACH'a :tak:

pawlo e36 - 2011-02-04 16:25:15

ja też jestem za SACHS dobre i mocne sprzęgło    :dumny:

www.pacyf.pun.pl www.ostrzeszow.pun.pl www.bookingmpire.pun.pl www.bleachbattels.pun.pl www.airskate.pun.pl