Czym jest drifting? Drift - to technika jazdy samochodem w kontrolowanym poślizgu. Ten wyjątkowo widowiskowy sport samochodowy stał się popularny za sprawą Japończyków. To właśnie w Japonii już w latach 60 uprawiany był na górskich drogach. Tam swoją przygodę z drifitngiem zaczynali przyszli kierowcy najbardziej znanych zawodów - serii "D1". Obecnie posiada również edycję w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Malezji, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Australii.
Dlaczego warto? W polskim środowisku driftingowym sponsoring odgrywa dziś znaczną rolę. Jest potrzebny zarówno zawodnikom, jak i firmom chcącym promować się w ten sposób. O skuteczności reklamy poprzez sponsoring może stale rosnące zainteresowanie przeróżnych firm współpracą tego rodzaju. W sezonie 2010 w Polsce działały trzy organizacje, które w ramach „Driftingowych Mistrzostw Polski”, „Driftingowego Pucharu Polski”, „Super Drift Cup” i „Drift Open” zorganizowały ponad 20 oficjalnych imprez i jeszcze więcej otwartych dla publiczności treningów. W sezonie 2011 ma ich być jeszcze więcej!Zawsze wtedy pojawiają się tysiące kibiców a swoje stoiska wystawiają dziesiątki firm. Na każdych zawodach kilkudziesięciu zawodników prezentowało samochody pełne sponsorskich naklejek. Relacje z imprez pojawiają się w internecie, na forach i wielu portalach, w prazie lokalnej i motoryzacyjnej oraz oczywiście – w telewizji
Oferta dla sponsora
Sponsorzy, w zależności od uzgodnionych warunków współpracy mogą liczyć na:
Sponsor główny:
Możliwość ekspozycji nazwy oraz logo sponsora na: •Samochodzie •Pojazdach dodatkowych (samochód serwisowy, laweta etc.) •Odzieży kierowcy •Możliwość wyposażenia w ubiory firmowe członków załogi (mechanik, fotograf, kamerzysta) •Możliwość wykorzystania wizerunku driftera w działaniach marketingowych sponsora •Możliwość wykorzystania samochodu w celach wystawowych •Używanie nazwy sponsora zaraz po nazwie samochodu podczas kontaktów z mediami (telewizja, radio, gazeta, internet) •Możliwość kolportażu materiałów reklamowych sponsora podczas zawodów
Oczekiwania: •Pokrycie kosztów udziału w wybranych zawodach, oraz w oficjalnych treningach (paliwo, opony, transport, wpisowe)
Sponsor dodatkowy:
•Możliwość ekspozycji nazwy i logo sponsora na samochodzie •Umieszczenie bannera reklamowego sponsora na witrynie http://www.bmw-klub-ostrowiec.pun.pl
Oczekiwania: Sponsoring może być realizowany poprzez: •Darowiznę pieniężną •Wsparcie w postaci części, narzędzi (np. opony, części eksploatacyjne, części tuningowe itp) •Wsparcie w postaci usług (np.usługi serwisowe takie jak naprawa auta, zmiana opon, transport)
Korzyści dla sponsora: •Dotarcie do wielu potencjalnych klientów - kibiców (w czasie zawodów, jak również poprzez relacje w mediach) •Wzrost rozpoznawalności marki sponsora •Pomoc w budowie wizerunku dynamicznej firmy
Jak zostać sponsorem? To bardzo proste! Wystarczy skontaktować się ze mną przez e-mail lub nr. telefonu podany niżej e-mail: funfik@poczta.fm tel. 664431604
ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY!
|