pawlo e36 - 2011-06-12 20:58:29

witam jak w temacie ostatnio moja buma dziwnie sie zachowuje ja jej dodaje gazu to przerywa choć nie zawsze dodam że po wyżej 1OO godziene jest oki  jeszcze wczoraj był spadek tamp   i na bezynie bardzo zaczeła   kopć jak by za dużo paliwa dostawała jak tylko złapie temp jest oki  :co: czy to czujnik temperatury silnika mógł paść ??????????? morze ktoś miał podobny przypadek ???.  :a to ciekawe:


edytowany tytuł wątku przez Roman

Roman - 2011-06-12 21:23:24

Dopisz o jaki silnik Ci chodzi i jak możesz to spróbuj pisać zrozumiale :) nie jest to forum języka polskiego, ale staramy się pisać poprawnie po polsku :tak: Z tego co zrozumiałem z twojego postu, to przyczyny bym szukał: świece, cewki, przewody i wtryski.

pawlo e36 - 2011-06-12 21:28:44

silnik 2l benzyna ,świece i cewki wymienione 2 miesiące temu jeszcze jedno czasami też nie wkręca sie na obroty tak jak powinna .

matiit - 2011-06-13 08:24:20

Wlej czegoś do przeczyszczenia wtrysków na początek.

jarek922 - 2011-06-13 16:01:59

jak mi padł czujnik temperatury to właśnie był problem z odpaleniem, a jeśli już odpaliła to przy dodawaniu gazu przerywała i nie chciała się wkręcać w obroty. Problem znikał, gdy silnik się lekko zagrzał

pawlo e36 - 2011-06-13 16:29:32

no mi właśnie się tak dzieje że jak od pale  to kopć i przerywa a jak złapie tamp to jest w miarę dobrze...    :(
muszę to zbadać dzięki .

Roman - 2011-06-13 21:39:05

Jak by czujnik temp. silnika coś źle pokazywał to zalewało by silnik raczej na ciepłym :a to ciekawe: co do ciężkiego odpalania to zgadza się, winny może być czujnik temp. silnika :tak: z drugiej strony może coś nie tak z czujnikiem temp. powietrza w kolektorze dolotowym? :hmmm: ale nie ma co gdybać :) pawlo zrób diagnozę komputerową silnika i ona prawdę Ci powie :P

pawlo e36 - 2011-06-15 13:30:35

ale czujnik kolektora ssącego może mieć wpływ na tak nierówną  prace silnika  :a to ciekawe:
bardziej stawiam na czujnik tam silnika ,ale o karze się jak podepne pod kompa  :|





witam i po kłopocie wymiana czujnika temp silnika rozwiązała problem
pali o strzału i nie kopć i wkręca się na obroty tak jak wcześniej ,dzięki chłopaki  :beer:
temat zamykam .

www.msg2010sum.pun.pl www.enigmamt2.pun.pl www.clan-olimp.pun.pl www.pokefajer.pun.pl www.grupa2wat.pun.pl