Grombek - 2011-06-17 09:32:13

Liqui Moly - Hydro Stossel Additiv 8345

Co sądzicie na temat tego środka, testował go może ktoś...? Czy to tylko ściema...?

Przydała by się zamiana głowicy, ale wolałbym narazie ją jakoś wyciszyć (tj. cykające popychacze). Lepiej dołożyć więcej kaski i zmienić silnik na 1.8/1.8is, wydaje mi się to bardziej rozsądne, opłacalne niż pakować kase (głowice) w 1.6.

Roman - 2011-06-17 14:37:00

Grombek moje zdanie chyba znasz :) już dawno mówiłem zmień na IS-a :D np.: silnik m42 powstał na podstawie m40, więc dużo rzeczy powinno pasować. Oczywiście najlepszym wyjściem było by R6, ale koszty będą dużo większe niż swap z R4 na R4 :tak: Co do Liqui Moly - Hydro Stossel Additiv 8345, to też się na tym zastanawiałem – ale doszedłem do wniosku że to jeżeli pomoże to tylko na chwile :/

Grombek - 2011-06-17 22:49:17

Roman, z tego co piszą producenci to po wymianie oleju trzeba go zalać od nowa.
Jeśli chodzi o swapa to nie wiem jak to będzie zobaczymy... będę myślał dokładnie za rok czy sprzedać swoją bunie i kupić coś innego, czy może swap, remoncik, wyciszenie wnętrza itp... :P

www.warrock.pun.pl www.polish-drifters.pun.pl www.jaroslawskiots.pun.pl www.modelarstwo.pun.pl www.tef.pun.pl