Roman - 2011-12-10 22:57:53

Po wymianie sondy, resecie, sprawdzeniu świec, paru ustawieniach i poprawieniu dolotu jest wszystko super :D bunia zbierała się ładnie na Pb i na LPG :tak: ale pojawił się pewien problem, którego nie było wcześniej (tak mi się zdaje?). A mianowicie po kilku minutach jazdy na wysokich obrotach, robi się bardzo duże podciśnienie w zbiorniku paliwa :huh: takie że aż ciężko korek odkręcić  :/ przyczyną może być filtr węglowy lub zawór podciśnienia :a to ciekawe: moje BMW to: e36 318ti m42b18 :)

Pytanie: Czy mieliście podobny problem i co było przyczyną?

ps. odpowiedzi: zrób dziurkę w korku wlewu paliwa lub podłóż coś pod niego – proszę sobie odpuścić.

TOFIK - 2011-12-11 05:16:00

a nie powinno byc jakiegos zbiorniczka odpowietzajacego??moze sie bydle zapchalo??

Roman - 2011-12-11 08:42:23

Zgadza się, zbiorniczek jest – taka czarna puszka z filtrem węglowym, obok nadkola pod maska.

KAMIL - 2011-12-11 13:09:07

Roamnie na 90% to właśnie zapchany filtr węglowy :) Bynajmniej większość przypadków :)

Roman - 2011-12-11 16:59:38

Zaraz, jak by był zapchany to by mi się robiło nadciśnienie w baku. Odpowietrzenie jest i to za dobre, stąd takie podciśnienie :D niby wszystkie węże, zaworki i inne pierdołki są dobre :a to ciekawe: podejrzewam że to wina instalacji LPG - trzeba do gazownika jechać, tym bardziej że teraz na LPG mam za wysokie obroty biegu jałowego :huh:

KAMIL - 2011-12-11 17:07:33

LPG Baran Kilińskiego polecam rękami i nogami ! :)

www.fannaruto.pun.pl www.gsmteam.pun.pl www.akademia-zpn.pun.pl www.bigs.pun.pl www.dbp.pun.pl