Forum miłośników i użytkowników samochodów marki BMW z Ostrowca Św. i okolic
Witam serdecznie!
Posiadam e30 316i (M40) niedawno został przełożony silnik bez osprzętu oczywiście m40 i też 1.6 tylko ze śmigał on w e36. Mam problem z ułożeniem alternatora, schowany jest o około 9-10mm, piszczy pasek przy odpalaniu ale to normalne przy takiej różnicy, prosze o pomoc czy mam zmienic mocowanie czy jak... szukałem w necie ale nie mogłem nic znaleść na ten temat...
Zrobie jeszcze fotke żeby lepiej to przedstawić...
Pozdrówka i z góry dzieki za pomoc!!!!
Offline
przyjedz jutro o 17 na spota to zajze,a jak cos to mam. sprawny alternator od m40 e30 to pogadamy tylko badz napewno bo tylko jutro jeszcz jestem.pozdrawiam kierownik działu z e30-kami tofik
Offline
...nie dam rady jutro aktualnie jestem w Częstochowie, w Ostrowcu będe dopiero w środe... ale w następną sobote/niedziele wpadne na zoz
Offline
Tak jak mówił Tofik przyjedz na zoz jak będziesz miał czas i będziesz w O-c to zajrzymy pod machę. Z tego co piszesz to pokombinował bym z alternatorem, może od e36 dałoby radę dopasować, albo postaraj się załatwić dłuższą tą część od alternatora co po niej pasek śmiga. Pisałeś też coś o zmianie czy przerobieniu mocowania, jak by to zrobić z głowa to tez mogłoby dać rade. Tak czy owak zapraszamy na spot i jakoś rozwiążemy ten problem jak do tego czasu sobie nie poradzisz.
Offline
OK! Pojawie się w sobote/niedziele
silnik M40 z e36, ale osprzęt ze starego silnika M40 z e30 może dlatego nie pasuje, bo niby ten sam silnik ale jest lekka różnica w mocowaniach itp...
Offline
OK !! jestem już w Ostrowcu to sie pojawie w sobote bo w niedziele wracam do Częstochowy.. ;)
Offline