BMW KLUB OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI

Forum miłośników i użytkowników samochodów marki BMW z Ostrowca Św. i okolic


#1 2010-12-16 00:31:01

 quaqu

Klubowicz

9283855
Skąd: Rudka
Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 117
Punktów :   

mam mały problemik.

Odpalam maszynę moje wolne obroty oscylują w granicy 1500-2000 .. jak motorownia się rozgrzeje to to samo , czasami spadają do normalnych ale bardzo wolno schodzi z tych obrotów .. spalanie miliard ! 
PS. od 0-200 25 sekund . CO MOŻE BYĆ?


OO═══█ █═══OO
[..=....TOS.....=..]

Offline

 

#2 2010-12-16 00:47:49

 Roman

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-30
Posty: 1124
Punktów :   

Re: mam mały problemik.

Oscylacja 1500-2000 rpm - dziurawy dolot i brak turbiny
Spalanie 1.000.000.000 - sonda lambda uwalona i za późna redukcja na wyższy bieg (jest 5000-6000rpm a powinno być 2000-3000rpm)
0-200 km/h, 25 sek. – uuuu to faktycznie na pewno brak turbo i ze dwa tłoki dołożyć


http://imageshack.com/a/img923/8193/QS2D4H.jpg

Offline

 

#3 2010-12-16 02:27:21

 quaqu

Klubowicz

9283855
Skąd: Rudka
Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 117
Punktów :   

Re: mam mały problemik.

Roman napisał:

Oscylacja 1500-2000 rpm - dziurawy dolot i brak turbiny
Spalanie 1.000.000.000 - sonda lambda uwalona i za późna redukcja na wyższy bieg (jest 5000-6000rpm a powinno być 2000-3000rpm)

Redukcja na wyższy bieg???????? o co kaman?
dolot szczelny ! sprawdzałem zapalniczką jak chodził na gazie.

0-200 km/h, 25 sek. – uuuu to faktycznie na pewno brak turbo i ze dwa tłoki dołożyć

Turbo nie mam bo ktoś zdrapał mi tą naklejkę z tylnej klapy.  A właśnie gdybym chciał dołożyć dwa tłoki to słyszałem że potrzebne jest serwo od ixa ,  miska od alpiny , skrzynia 5gang , spiek ze wzmocnionym dociskiem, wał od ety, trzeba wywalić ews-a . pospawać łapy i zrobić układ chłodzenia własnymi rękami, wyrzeźbić układ wydechowy.  Przydałaby się także klatka i gwint kw. Niestety to masa pieniędzy , narazie pozostaje mi woźić te 2 tłoki w bagażniku .   h pozdro

Ostatnio edytowany przez quaqu (2010-12-16 02:29:57)


OO═══█ █═══OO
[..=....TOS.....=..]

Offline

 

#4 2010-12-16 10:45:20

 Paju

Moderator

3231649
Skąd: TOS
Zarejestrowany: 2009-06-07
Posty: 418
Punktów :   
BMW: E36 323i M52B25 '96

Re: mam mały problemik.

Roman napisał:

...redukcja na wyższy bieg...

Wedle mnie Romanie to redukcję, jak sama nazwa wskazuje, można zrobić jedynie na niższy bieg


...raz wsiądziesz w BMW i nie ma już dla Ciebie odwrotu...
/ / / B M W - Bardzo Mądry Wybór
"Panie władzo, jechałem szybko, gdyż... lubię zapierdalać!"

Offline

 

#5 2010-12-16 15:56:09

 Roman

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-30
Posty: 1124
Punktów :   

Re: mam mały problemik.

quaqu napisał:

dolot szczelny ! sprawdzałem zapalniczką jak chodził na gazie

sprawdź przepływomierz, czujnik podciśnienia, odmę i świece. pozdro


http://imageshack.com/a/img923/8193/QS2D4H.jpg

Offline

 

#6 2010-12-17 00:06:11

 quaqu

Klubowicz

9283855
Skąd: Rudka
Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 117
Punktów :   

Re: mam mały problemik.

narazie to sondę odpiąłem i żadnych zmian..  swiece mają 10 k  przepływka ok do odmy nie zaglądałem a ten czujnik podciśnienia do czego jest?


OO═══█ █═══OO
[..=....TOS.....=..]

Offline

 

#7 2010-12-17 00:21:01

 Roman

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-30
Posty: 1124
Punktów :   

Re: mam mały problemik.

Czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym… jest takie coś u Ciebie? tylko że przy zwykłej LPG, chyba on nie ma znaczenia ale i regulator ciśnienia na listwie wtryskowej też może mieć wpływ na falujące obroty na gazie.


http://imageshack.com/a/img923/8193/QS2D4H.jpg

Offline

 

#8 2010-12-17 01:32:13

 quaqu

Klubowicz

9283855
Skąd: Rudka
Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 117
Punktów :   

Re: mam mały problemik.

ale mnie nie faluja obroty !!    poprostu równo trzyma 2000 obrotów potem powoli schodzi do 1500 i powoli do normalnych.. ale bardzo dlugo mu to zajmuje. na każdych obrotach chodzi równo. od regulatora cisnienia paliwa idzie mi wężyk do dolotu. jak go odpinam to jest reakcja , czyli chyba działa. szybko się wkręca na obroty i ma moc. zauważyłem że na gazie jest gorzej.


OO═══█ █═══OO
[..=....TOS.....=..]

Offline

 

#9 2010-12-17 15:19:40

 Roman

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-30
Posty: 1124
Punktów :   

Re: mam mały problemik.

Jak go odpinasz robisz lewe powietrze w dolocie, stąd reakcja. Raczej powinno być gorzej i na Pb i na LPG. Przy wyższych obrotach na benzynie na listwę nie idzie podciśnienie i paliwo wraca do zbiornika. A jeżeli twierdzisz że po odłączeniu szybciej się wkręca na obroty to by znaczyło że w mieszance jest za mało powietrza – zresztą u mnie jest to sam, jedyne wyjście to kompresor na pasku lub turbo Co do obrotów, to może przepustnica nie działa tak jak trzeba – jutro będę na spocie to pogadamy.


http://imageshack.com/a/img923/8193/QS2D4H.jpg

Offline

 

#10 2010-12-19 09:31:30

 Funfa

Prezes

9044855
Skąd: tam gdzie czuć palącą sie gume
Zarejestrowany: 2009-06-08
Posty: 865
Punktów :   
BMW: E36 drift :)
WWW

Re: mam mały problemik.

quaqu napisał:

ale mnie nie faluja obroty !!    poprostu równo trzyma 2000 obrotów potem powoli schodzi do 1500 i powoli do normalnych.. ale bardzo dlugo mu to zajmuje.

Quaqu a sprawdz sobie przepustnice czy sie nie przycina ewentualnie ja przeczyść


SZUKAM SPONSORA
http://images35.fotosik.pl/97/75bdcadeeb202a1fmed.jpg

Offline

 

#11 2010-12-20 00:35:48

 TOFIK

Prezes

Skąd: TOS z za winkla :)
Zarejestrowany: 2009-06-02
Posty: 736
Punktów :   
BMW: E30 320i "ORZEŁ SIÓDMY"
WWW

Re: mam mały problemik.

albo przeplywka ci sie przycina roman redukcja to faktycznie zmiana ale na cos mniejszego...zawsze nie ma redukcji na wieksze

Offline

 

#12 2010-12-20 15:17:19

 Roman

Administrator

Zarejestrowany: 2010-05-30
Posty: 1124
Punktów :   

Re: mam mały problemik.

TOFIK napisał:

...roman redukcja to faktycznie zmiana ale na cos mniejszego...

Czepiacie się Panowie myślałem że to forum bmw, a nie języka polskiego. Tak prawidłowo po polskiemu „redukcja” to zmiana na niższy. Zadowoleni

Quaqu może linka gazu się gdzieś przycina , bo znam taką historie że: Koleś kupił auto od dziadka. Wszystko było prawie ok., tylko ciężko chodził gaz lub się blokował powyżej 2000rpm. Co się okazało? Dzidek jeździł bardzo oszczędnie, delikatnie wciskał gaz nie przekraczając 2000rpm. Auto miał przez dobrych parę lat, więc linka się wytarła na niewielkim odcinku i zaczepiała o pancerz. U Ciebie może jest odwrotnie, za dużo jeździsz powyżej 6000rpm


http://imageshack.com/a/img923/8193/QS2D4H.jpg

Offline

 

#13 2010-12-21 01:36:30

 quaqu

Klubowicz

9283855
Skąd: Rudka
Zarejestrowany: 2010-01-21
Posty: 117
Punktów :   

Re: mam mały problemik.

Czy wy chłopacy macie mnie za ,,amatora"???????? Przepływkę to 3 godziny czyściłem i biłem w nią młotem żeby wyprostować klapkę przepustnica jest czyściutka . troche było wody w dolocie bo filtr mi się otworzył i trochę zassał liści śniegu i piachu, ale chodzi normalnie. . ... Może Roman ma racje że komputer przestawił się od ciągłych wysokich obrotów i myśli że wolne to są 2000......muszę zmierzyć komprechę wstawić chipa hargte barany dół od ety i może objade te wasze m40 !!


OO═══█ █═══OO
[..=....TOS.....=..]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rudolfik-ekonomiczna.pun.pl www.harrypottergramy.pun.pl www.lolisiochuujemmadongmikan.pun.pl www.kl-5a-forum.pun.pl www.komputerdlazielonych.pun.pl