Forum miłośników i użytkowników samochodów marki BMW z Ostrowca Św. i okolic
pawlo e36 napisał:
ja stawiam na alternator wciąg go i zobacz szczotki , migotanie kontrolek może być również spowodowane słabymi diodami.P
ale też pewnie padł ci regulator
też myślę że to alternator , ale regulator napięcia by mi padł ? nie sądzę osobiście ... teraz pytanie gdzie kupie alternator ? raczej na nowy mnie nie stać więc poszukam używki , jak macie propozycje piszcie gdzie co i jak bo zależy mi na czasie... samochód do pracy potrzebny. Jutro sprawdzę dokładnie co się dzieje a jak nie dojdę sam co i jak to dam mechanikowi
Offline
też radze wykręcić alternator i dać do elektryka… chociaż będziesz miał gwarancje , ewentualnie zrób to sam
Offline
po wykręceniu alternatora okazało się że szczotki mają po 5mm długości ... wstawiłem używane ze starego alternatora ale 3 razy dłuższe i wszystko już jest ok ładowanie 14.2 , tak że regulator napięcia jest ok , wiecie może ile kosztują nowe szczotki ?
Offline
Miałem kiedyś podobną sytuację... Odkręć korki w aku i zakręć rozrusznikiem, a druga osoba ostrożnie niech popatrzy czy podczas rozruchu tak jak by nie gotuje się kwas... Mi tak sprawdził elektryk jak miałem podobny problem, gotowało w aku i znakiem tego były popalone płytki.
Wystarczy że w jednej komorze się gotuje i aku na wymianę.
Ostatnio edytowany przez GMA (2011-03-09 10:19:44)
Offline
GMA napisał:
... Odkręć korki w aku i zakręć rozrusznikiem, a druga osoba ostrożnie niech popatrzy czy podczas rozruchu tak jak by nie gotuje się kwas...
Nie polecam takich eksperymentów… i dlaczego jeszcze wątek nie jest zamknięty?
Offline