Forum miłośników i użytkowników samochodów marki BMW z Ostrowca Św. i okolic
Od jakiegoś czasu mam bicie na kierownicy, nie jest odczuwalne cały czas tylko od prędkości ok 100 km/h w górę, oraz przy zakrętach. Co to dokładnie może być? Nie jest to wina felg bo na letnich było to samo.
Offline
michnior napisał:
Od jakiegoś czasu mam bicie na kierownicy, nie jest odczuwalne cały czas tylko od prędkości ok 100 km/h w górę, oraz przy zakrętach. Co to dokładnie może być? Nie jest to wina felg bo na letnich było to samo.
u ,mnie tak było to miałem mało powietrza w kołach lum końcówka drążka .
Offline
Michał, sprawdź końcówki drążków kierowniczych. Miałem dokładnie to samo. Chociaż, jeśli to by były końcówki lub sworznie to byś słyszał stukanie dosyć głośne na nierównościach
Offline
TOFIK napisał:
trza zmacac i poszarpac tak to sobie mozemy snuc domysly
Paju napisał:
Michał, sprawdź końcówki drążków kierowniczych. Miałem dokładnie to samo. Chociaż, jeśli to by były końcówki lub sworznie to byś słyszał stukanie dosyć głośne na nierównościach
Przecież już napisałem
Roman napisał:
Całkiem możliwe że to wina sworzni, ale byś słyszał stukanie na nierównościach Najlepiej na szarpak i obserwuj co jest grane
tylko że... u mnie przed wymianą łączników i końcówki drążka, stukało strasznie (jak bym cegły woził pod maska) ale bicia na kiery nie było myślę że coś z koło-tarcza-piasta może być nie tak.... zwracając uwagę na źle wyważone koło...
Michał jak będzie robił zawieszenie zwróć uwagę czy nie masz przypadkiem zawiechy typu M-Technik. Żeby to zamówić te dobre części, bo niektóre łączniki są inne od standardowych (trochę mniejsze).
Offline
u mnie bylo dokladnie jak Michal opisał i to byla wina sworzni i im badziej rozbite tym bardziej walilo kiera. Po wymianie juz bylo ok. Ale tak jak juz ktos napisal jedz na trzepaki i tam powiedza ci coś masz do wymiany. Jak co to podbijaj do mnie to Ci to zrobie. Pozdro
Offline
Tofik akurat nie chodziło mi o Ciebie Tak dla ścisłości to mi tez trzepaki nie są potrzebne wystarczy podnośnik i brecha ale nie kazdy potrafi sam to sprawdzić
Offline
...hmmmm...
ja bym chyba zaczął od sprawdzenia luzów na łożyskach xD
Pozdrawiam,
Marcin
Offline