Forum miłośników i użytkowników samochodów marki BMW z Ostrowca Św. i okolic
Witam wszystkich. w mojej becie e36 320i zauwazyłem dzis bardzo duze salanie około 20 l na 100km zalałem 10 l i zrobiłem 48 km . przyjechałem o 17 do domu nie mogłem jej odpalic wiec postanowiłem odkrecic swiece i były zalane przecisciłem i zapaliła co to moze byc ???prosze o pomoc
Offline
sonda lambda lub przepływomierz lub czujnik temperatury silnika to sprawdzisz diagnozą komp. lub jeszcze może z listwą podciśnienia coś nie tak lub wtryski leją? Masz jeszcze jakieś inne niepokojące objawy
Offline
jest mołowata troszki przepływke mam nowa orginalna podejrzewam sade lub czujnik temperatury bo podaje cały czas zwiekszona dawke i go zalewa
Ostatnio edytowany przez Mati320i (2011-04-16 21:44:44)
Offline
nie gdybac... podepnij kompa... napisał bym co go boli ale zaraz ktos napisze ze mam manie na temat czujników wiec nie bede pisał ...
Offline
Tu nie żadna mania czujników, bo czujniki lubią sobie padać Zgadzam się z przedmówcami i tak jak oni proponuję podłączyć pod komputer i dowiedzieć się co jest grane.
Offline
Jeżeli jest czteroprzewodowa to się nada.
Offline
Różnica jest taka że sonda Boscha (1V) idzie do dme Boscha, a sonda Simensa (5V) idzie do dme Simensa. Słyszałem że jak wsadzisz 5V zamiast 1V to komp silnika nawet może zaakceptować taką zamiane, ale będzie zamulony w dolnej granicy obrotów Zobacz jakiej firmy masz sterownik silnika i takiej firmy powinna być sonda lambda a w ogóle radze pierw zrobić diagnozę komp., a dopiero później ewentualne wymiany osprzętu.
Offline
u mnie jest padnięty czujnik temperatury (już miesiąc zabieram się za wymianę) i jak była temperatura w okolicach 0 lub na minusie to był ogromny problem z odpalaniem. Jak myślicie, czy przez ten czujnik mogło wzrosnąć spalanie LPG? Bo pali jakieś 13-14 litrów na baaardzo spokojną jazdę, wydaje mi się, że trochę za dużo.
Offline
jarek922 napisał:
Bo pali jakieś 13-14 litrów na baaardzo spokojną jazdę, wydaje mi się, że trochę za dużo.
Jak na serie 5 z 2,0l to nie jest to dużo jakiej generacji masz gaz? i skąd jesteś pewien że masz walnięty czujnik temperatury? to że ciężko pali na mrozie by znaczyło że coś z elektryką, ale czy to od razu czujnik? Robiłeś diagnozę komputerową silnika
Offline