Forum miłośników i użytkowników samochodów marki BMW z Ostrowca Św. i okolic
witaj funfa ale wiesz falowanie to jeszcze tam przeżyje ale to że nie pali jak jest mróz to minie hu... szczela ale jutro ma być u mnie u mnie
znajomy z m-garage i może on coś poradzi ,wyczytałem gdzieś na necie że może to myć czujnik wałka rozrządu .
listwa była kupowana z podciśnieniem 1OO%sprawna ale jeszcze sprawdze .
więc tak odpaliłem dziś autko
u mnie usterka była tak auto nie paliło ja wcześniej na pisałem był u mnie następny mechanik i nic dupa .
dziś postanowiłem sam jeszcze raz zobaczyć
za czołem od
1przeczyszczenia świec
2przeczyszczenia wtyczek czujników wału i wałka (i sam czujniki }
3przeczyściłem przekaziniki sterujące paliwem
i odpalił od razu tylko tyle że faluje jeszcze .
czyli wychodzi na to że styki były za śniedzałe.
Posty scalone przez Roman
Pawlo e36 , zapoznaj się z regulaminem forum!!! – szczególnie punkt №6 i №7 Pozdrawiam Moderator działu Garaż
Offline
pawlo e36 napisał:
i odpalił od razu tylko tyle że faluje jeszcze. czyli wychodzi na to że styki były za śniedzałe.
Jeżeli dolot szczelny i krokowiec sprawny to weż bume podepnij pod kompa i zobaczysz co jest nie tak. Bo kupowanie części na zapas nic nie da, jeżeli to nie te są do wymiany
Offline
Tak, falowanie w dolnym zakresie obrotów najprawdopodobniej może być przyczyną niesprawnego silniczka krokowego. To że nie przepala paliwa i zalewa, to już diagnoza komputerowa pokaże co może być źle. Ale uważaj bo czasem „mechanicy” nie są pewni co pokazał program i strzelają: sonda lambda lub przepływka, a to możesz sobie sam sprawdzić wcześniej. Gdzieś na forum jest jak sprawdzić przepływomierz i sondę. Sprawdź też dobrze te cewki i czy iskra jest na każdej świecy.
Offline
to znowu ja
znawiam temat :
moja bunia dalej szaleje mianowicie jest tak
rano odpalam chodzi równo i nie faluje po paru minutach jak dodam gazu zaczyna falować od 5OO do 25OOtys
następnie jak się zagrzeje dalej faluje i jak się jedzie to tak jak by ją coś muliło
dalej jedziesz ta 5O -8O\km i szarpie autem że sie rzygać chce
jak stajesz na skrzyżowaniu to czasami zgaśnie .
proszę o pomoc bo mam dość .
Ostatnio edytowany przez pawlo e36 (2011-01-20 21:15:56)
Offline
Roman napisał:
Diagnoza komputerowa i pomiar kompresji zrobione
tak komp jest spoko czy to możliwe że uszczelki pod kolektorem sącym sa walnięte zakupiłem dziś nowe jutro wymienie /?????????????????
prosze o pomoc ROMAN
Ostatnio edytowany przez pawlo e36 (2011-01-20 22:02:33)
Offline
pawlo e36 napisał:
tak komp jest spoko...
Czujniki : położenia wału, wałka i czujnik temperatury ok? przepływomierz ok.? Cewki, przewody, świece, wtryski ok? Jeżeli elektronika jest ok. to coś z wałkami rozrządu może być nie tak
pawlo e36 napisał:
zakupiłem dziś nowe jutro wymienie
Kupiłeś nowe? tzn. stare są do wymiany? to musi być niezła dziura że tyle lewego powietrza łapie i takie objawy? Tylko ciekawe dlaczego na zimnym jest ok …kupujesz części na zapas Zrób kompresje temu twojemu m 5O
Offline
Gość
siemka pawlo e36 niewiem czy masz na gazie to autko ale ja mam na gazie sekwencyjnym e36 2.0 i mialem kiedys identyczne objawy jak piszesz, wiec u mnie wystarczylo wymienic filtr powietrza zkalibrowal mi na kompie cala instalacje wzbogacil troche mieszanke i teraz jest oki,a drugi powod moze byc tez taki ze lapie ci lewego powietrza wiec obejrzyj dokladnie sobie ta gumowa rure(kolanko)co laczy sie z filtrem powietrza a takrze przewody ktore sa do tego kolanka doprowadzone jesli jest cos nieszczelne to moga wystepowac podobne objawy pozdrawiam
Funfa napisał:
pawlo e36 napisał:
a więc sprawa wygląda tak ;
wczoraj chciałem odpalić auto i lipa łapał ale nie zapalił i dziś to samo dodam jeszcze że paliwem wali
okazało sie że paliwo kapie z kolektora wydechowego ,zastanawiałem sie czemu tyle pali okazuje sie że cały czas go zalewa
dlatego też się zbiera po 4 tyś dostanie obroty i przepala to paliwo , złe spalanie na świecach ,falowanie ,łocze to w jedno i na 8O% jest to przez
zalewanie go i teraz pytanie do was dlaczego go zalewa dodam jeszcze że jak jest plus n+ temperatura to pali jest -1O nie paliKolego a sprawdź sobie podciśnienie czy czasem nie ma w nim paliwa, Miałem raz przypadek podobny do Twojego i właśnie sie okazało ze w podciśnieniu jest paliwo. Sprawdź to na odpalonym silniku, i zdejmij wężyk podciśnienia np. z listwy wtryskowej, i jak nic z tego wężyka nie będzie wyciekać to ok. Przy okazji sprawdź czujnik temp. silnika, sprawdź czy uszczelka na pokrywie zaworów nie przecieka i czasem olej nie dostaje sie na cewki i świece, jeżeli trzeba to wymień świece. Jeżeli w/w rzeczy sa w porządku to sprawdź kompresje na cylindrach. Jak nie będziesz dawał rady to zapraszam do monster garage
listwa wrtyskowa była wymieniana razem z podciśnieniem uszczelka pod pokrywą też wymieniłem podpinałem go pod kompa i wszystko oki
dzis jeszcze wymienię uszczelki po kolektorem sącym bo ponoć to morze być??????????
jeszcze jedno mechanik mi mówił że tak sie morze dziać ponieważ była porozpinana instalacja (a była 2 lata rozpięta }i tak może szaleć
przez pewien czas /???????.
Offline
powiem tak wymieniłem te uszczelki i nic dalej to samo nie mam pomysłu już
a morzliwe że sonda jest od 2,5 i były by takje cyrki ????????????
czy to możliwe że komputer jest padnięty i są takie objawy ?????????
Ostatnio edytowany przez pawlo e36 (2011-01-23 13:02:26)
Offline
właśnie patrze na kompa i nic tu nie widać ale dziwnie śmierdzi jak by się coś topiło w nim
wypinałem wtyki od pompy paliwa bo myślałem że może wtrysk puszcza ale jednak nie dalej falowanie i dławienie
i zalewanie
Ostatnio edytowany przez pawlo e36 (2011-01-23 14:18:31)
Offline